mandag 30. mai 2011

Den logiske songen

Den gong eg var ung, virka livet så vedunderlig,
Som eit mirakel, ja det var fantastisk, og magisk.
I trea satt fuglane, og dei song så gledes fult
Ja , frydefullt, åh lekande, passa meg.
Så sende dei meg bort for å lære meg å være fornuftig
Logisk, åh så ansvarlig, praktisk
Og så viste dei meg ein verd kor eg kunne være så påliteleg
Åh klinisk, åh intellektuell, kynisk.

Nokon gonger, er heile verda sovande
Spørsmåla surrar rundt.
For så ein enkel man.
Så fortel meg er du snill, fortel va vi har lært.
Eg veit det høyras så absurd.
Men vær snill og fortel meg kven eg er.
Eg sa, nå må du passa på kva du si, du vil bli kalla ein radikal.
Ein liberal, åh fanatikar, kriminal
Vil du ikkje signere namnet ditt, vi ønske og føle at du.
Akseptere, respektabelt, åh presentabelt, vegatabilsk
Åh, ta det, ta det ja!

Men om naten, er heile verda i dvale,
Spørsmåla surrar rundt.
For så ein enkel man.
Så fortel meg er du snill, fortel va vi har lært.
Eg veit det høyras så absurd.
Men vær snill og fortel meg kven eg er.
Kven eg er x 3!!!

Kven veit kven er så logisk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar